Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблемна 156ца 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Дано да не стане като с един мой приятел. Сребриста 1.8 свети от вън, отвътре като нова, на компа няма грешки, всичко работи мн добре, без двигателя. Тресе, не поддържа обороти, до 3 000 супер мудна. Явно на тази 156-ца никога не и беше сменяно маслото и двиг беше уникално натряскан с мръсотия. Чистихме, промивахме, но не можахме да го спасим. Компресията му беше заминала 1-ви 10, 2-ри 4, 3-ти 5, 4-ти 12
    Когато работи колата от капачката за наливане на маслото пуши като локомотив.
    Дано твоя приятел да има повече късмет.
    FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
    LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
    LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
    LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
    ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
    LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

    Comment


    • #17
      Те такава Алфа и аз съм виждал и правил даже. Маслото беше станало на грес. Но колата си върви нормално. Наляхме новото масло и мотора замърка.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Те такава Алфа и аз съм виждал и правил даже. Маслото беше станало на грес. Но колата си върви нормално. Наляхме новото масло и мотора замърка.

        И колко време ще изкара при натоварване този мотор колега?
        Alfa Mito 1.4
        156 2.0 155 ex
        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

        Comment


        • #19
          Не знам Не е моята колата и не ме интересува
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Колега преди около 5 месеца купих една 156ца и имах същите проблеми в началото,проблема беше в датчика за температура който се намира на термостата и другия по-голям проблем беше че на двигателя му беше сменявам ангренажен ремък и не беше зацепен правилно и се наложи да си купя пети и да си го презацепя и след това всичко се оправи и за сега няма никакви проблеми.
            Alfa Romeo GTV 2.0.TS 155 hp
            Alfa Romeo 156 1.6. TS 120 hp
            Yamaha YZF R6 600cc 120 HP -- бивша
            Yamaha YZF R1 1000cc 160 HP -- настояща

            Comment


            • #21
              колата е със сменен термостат (просто еднакви проблеми имат и двете алфи)
              Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

              Comment


              • #22
                какво може да кара колата като е студена да не може да се изфорсира
                Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                Comment


                • #23
                  Като отидеш на добър сервиз ще ти кажат, а после може да го споделиш и тука.
                  Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                  Нагоре по стълбата, която води надолу
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                    какво може да кара колата като е студена да не може да се изфорсира
                    При един колега 156-цата имаше такива проблеми. Всичко бе изправно по мотора, а сутрин като тресеше много зверски. Казвам изправно, защото проверихме всичко. На следващия ден викам "Бе все нещо има което десйтва на мотора при първоначално запалване". Единственото което ме наведе на мисълта е Евапоратора (клапана за бензиновите изпарения). Когато колата поседи повече време после при запалване евапоратора пуска бензиновите пари в колекторите. Гледам че от него излиза едно лостче и мести нешо в колекторите. Като разкачихме захранването на клапана колата запали добре. Предстои да разгледам въпросния клапан, а това ще доведе до сваляне на колекторите за да видя как точно действа и какво движи вътре. Предполагам, че отваря клапа за повече въздух или нещо подобно, но нека да не се изкавам така, а да си хвърля малко светлина по въпроса и след това да обсъждам.

                    Току виж сме открили проблема на сутрешното палене. Или пък може би не!?

                    Някой ако знае нещо повече по този въпрос може да сподели преди да съм влязал във филма.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      точно колега- тресе колата- не иска да тръгне просто- моя човек е пред това да подпали колата- а не е лоша


                      можеш ли да ми хвърлиш една снимка моля с г/д местоположението на захранването на тоя гаден клапан?
                      Last edited by titanium; d.m.y г., 22:55.
                      Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                        точно колега- тресе колата- не иска да тръгне просто- моя човек е пред това да подпали колата- а не е лоша


                        можеш ли да ми хвърлиш една снимка моля с г/д местоположението на захранването на тоя гаден клапан?
                        Намира се точно зад казанчето за хидравличната течност.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          благодаря- утре ще бъде наскубан и ще палим колата да видим ще тресе ли или не!

                          тебе трябва да те черпя бира направо-
                          Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                            благодаря- утре ще бъде наскубан и ще палим колата да видим ще тресе ли или не!

                            тебе трябва да те черпя бира направо-
                            Що бе? То тресенето може от много неща да бъде. Не значи, че като при мен е изчезнало по един начин, че и при теб е същото.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              моя човек нема търпение да оправи колата и я е продал

                              толкова храна изхрани по алфите че не е истина... кой знае сега кво ще си купи!
                              Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                При един колега 156-цата имаше такива проблеми. Всичко бе изправно по мотора, а сутрин като тресеше много зверски. Казвам изправно, защото проверихме всичко. На следващия ден викам "Бе все нещо има което десйтва на мотора при първоначално запалване". Единственото което ме наведе на мисълта е Евапоратора (клапана за бензиновите изпарения). Когато колата поседи повече време после при запалване евапоратора пуска бензиновите пари в колекторите. Гледам че от него излиза едно лостче и мести нешо в колекторите. Като разкачихме захранването на клапана колата запали добре.
                                И в една друга тема ти бях написал че бензиновите пари влизат през десния край на колектора. Има един син маркуч той минава в метален през един електромагнит (вижда се от канал) и влиза в колектора.

                                Това дето е до хидравличната течност движи нещо в колектора, но това може би променя някаква дължина вътре в колектора (е в това не съм много сигурен - но сигурно има хора който знаят за какво е,) но според мен твърдо не е за бензиновите пари.
                                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                                Comment

                                Working...
                                X